Pomáhat a chránit? Nebo snad přehlížet a zvyšovat si ego?

10. 04. 2014 13:51:12
Unavený a mírně rozladěný z dnešního dne v práci, jsem se rozhodl zkrátit si cestu a přejít na autobusovou zastávku asi 20metrů vedle nově vybudovaného přechodu pro chodce.

Když jsem dnes přecházel silnici všiml jsem si , že poblíž mne sedí v civilním vozu ukryti dva policisté a zřejmě dohlíží na bezpěčný provoz na vesnici, přesto zvítězila moje lenost a odhodlal jsem se před zraky policistů přejít cestu mimo vyznačené místo, ovšem můj přestupek byl policisty ignorován, ikdyž jsem zákon porušil a měl jsem být pokutován.

Po přemístění na druhou stranu vozovky, kde jsem čekal na příjezd autobusu, náhle přes cestu přešla skupinka žáků místní základní školy, kde mimo jiné pracuji. V tento okamžik jsem si uvědomil moji chybu a také to, že bych měl být právě já tím, kdo bude mladým žákům příkladem, ovšem v této situaci jsem zklamal.

Jak tak stojím se sluchátky v uších a rozjímám, najednou vidím auto, ve kterém paní řidička vášnivě telefonuje a hned za ní se řítí uprostřed vesnice auto přiblížně 70 kilometrovou rychlostí. Policisté? Jednoduše tuto situaci na silnici přehlíží, když najednou z bílého Fordu Focus vystoupí postarší policista, který stejně jako já a ty děti přechod nepoužije a přejde na inkriminovaném místě jako my. Přistoupí k dětem a začně je hlasitě okřikovat: co si to dovolují a přitom mě, jako dospělého člověka přehlíží a vyhrožujem pokutou 200Kč pouze dětem.

V tento okamžik jsem začal zpytovat svědomí a byl jsem připraven přijmout pokutu, která mě minout neměla,ale realita byla jiná a policista se po dalším vyhrožování dětem, vrátil zpět do auta, kde společně s jeho kolegem dále ,,dokonale plnili svoji práci''.

Nechci si zde stěžovat obecně na pracovníky policie ČR, jejich práce si cením a respektuji ji,a tak prosím pochopte,že tohle rozhořčení se vztahuje pouze na tohoto zmíňeného policistu.

Pan policista si totiž zřejmě řešil svoje osobní komplexy na mladých dětěch, což mi připadne naprosto absurdní a ubohé. Jsem si vědom svého přestupku, ale zároveň se domnívám, že přestupky, které se za těch pát chvil děly na silnici měly být potrestané stejně tak, jako přestupek můj. Kde je tedy ta tížená spravedlnost?

Jediné co mě nyní mrzí je to, že jsem nenašel ve svém nitru odvahu všechno toto řící i jemu.

Autor: Tomáš Benáček | čtvrtek 10.4.2014 13:51 | karma článku: 17.10 | přečteno: 1643x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.97 | Přečteno: 594 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 53 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 302 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 529 | Diskuse
Počet článků 6 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 849
Jsem mladý pseudofilozof snažící se najít klíč k nezměrné radosti ze svého života.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...